VIDEO: Uheld på Helsingørmotorvejen skabte kø

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der har fredag eftermiddag været et uheld på Helsingørmotorvejen tæt på motorvejskrydset ved Lyngby C.

En lastbil og en varevogn har været involveret i sammenstødet, som gav lange køer på strækningen efterfølgende.

Det bekræfter Nordsjællands Politi til Presse-fotos.dk.

– Der er formentlig tale om uopmærksom køkørsel i forbindelse med ulykke, som har resulteret i stor kødannelse, men heldigvis er ingen kommet til skade, oplyser Henrik Thelin, som er vagtchef ved Nordsjællands Politi.

Annonce
Annonce