Gentofte: Person bringes på hospitalet efter uheld

Politiet er i kontakt med parterne
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En person er blevet kørt på hospitalet efter et færdselsuheld på den københavnske vestegn

Nordsjællands Politi er tirsdag aften ved 19-tiden til stede på Dyssegården i Gentofte, hvor der er sket et mindre færdselsuheld.

Ifølge Presse-fotos.dks udsendte er uheldet sket mellem to personbiler, hvor den ene er kørt op i den anden.

“En person er blevet kørt på hospitalet, men der er ikke sket store skader på bilerne,” oplyser Presse-fotos.dks udsendte.

Nordsjællands Politi er nu i kontakt med parterne på stedet for at kunne klarlægge de nærmere omstændigheder til uheldet herunder for at kunne placere ansvaret.

I en anden alvorlig sag er en dreng blevet fløjet til hospitalet i en lægehelikopter. Drengen er i livsfare, og da beredskabet nåede ham efter et alarmopkald var han ikke kontaktbar og havde meget svære hovedskader.

Annonce
Annonce