Vej spærret efter brand i hus i Esbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet og politiet har været ude til Darumvej i Esbjerg torsdag aften. Her var der gået ild i et hus, og beboerne måtte ud på vejen mens arbejdet stod på.

LIGE NU LÆSER ANDRE: Lars von Trier anklaget for diskrimination: “Rend mig i røven – leder til fascisme”

Brandvæsnet har fået branden slukket og er i gang med at lufte ud i huset. Vejen ved huset er blevet spærret, men vil blive åbnet igen indenfor kort tid.

Annonce
Annonce
Annonce