Varebil i brand på Amagermotorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag er der udbrudt brand i en varebil, på Amagermotorvejen ved afkørsel Gl. Køge landevej.
Brandvæsnet og politiet er på stedet og slukningsarbejdet er i gang på stedet.

Annonce
Annonce
Annonce