Vand på sporet indstiller togtrafikken

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag formiddag er alle tog mellem Herning og Struer blevet stoppet. Det skyldes, at det der er vand på sporet.

LÆS OGSÅ: SÅDAN KOMMER DU BEDST GENNEM KÆMPE REJSEDAG

Banedanmark oplyser på X, at der er blevet indsat togbusser på strækningen og opfordrer alle til at tjekke vagtplanen inden afrejse.

Annonce
Annonce
Annonce