Unge mennesker igangsatte brandalarm i parkeringshus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En række unge, der opholdte sig på det øverste dæk i et parkeringshus på Teglholmsgade i København, har angiveligt igangsat brandalarmen i bygningen.

Hovedstadens Beredskab rykkede derfor ud til bygningen.

Brandalarmen var tilsyneladende blevet igangsat på grund af cigaretrøg.

Annonce
Annonce
Annonce