Ungdomsboliger evakueret – brandvæsnet fremme

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet er torsdag aften talstærkt til stede på Poppelstykket i København SV, hvor flere ungdomsboliger er blevet evakueret.
En brandalarm er blevet aktiveret og brandvæsenet kunne efter en grundig gennemgang af stedet returnerer til stationen uden yderligere gøren.

Annonce
Annonce