Ung mand fanget i kornsilo: Har været der i flere timer

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En ung mand fra Ungstrup i Midtjylland er onsdag eftermiddag blevet fanget i en kornsilo og kan ikke komme op.

“Han er faldet ned i kornsiloen, og han kan ikke selv komme op, så han skal hejses op,” lyder det fra vagtchef Jens Claumarch ved Midt- og Vestjyllands Politi til B.T.

Politiet modtog anmeldelsen om den unge mand fanget i en silo klokken 14.29. Der er dog fortsat usikkerhed omkring, hvordan manden havnede nede i siloen, som står på en landejendom.

Indtil videre mistænker politiet dog, at manden kan være klatret ned i siloen for at slå på indersiden af siloen og løsne korn, som har sat sig fast indvendigt.

Manden er umiddelbart uskadt og er kontaktbar med hovedet fri af korn.

Annonce
Annonce
Annonce