Ulykke mellem to lastbiler: Massiv kø på motorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Dele af Rute 30 fra Billund mod Horsens er tirsdag eftermiddag spærret grundet et færdselsuheld mellem to lastbiler.

Afspærringen er i strækningen mellem Ølholm og Uldum og forventes tidligst genåbnet kl. 18.00.

Beredskab, ambulance og politi er til stede og tilser ulykken.

Annonce
Annonce
Annonce