Uheld: Spor er spærret

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er lørdag formiddag sket et færdselsuheld, som har medført at et spor er spærret på E45 i nordgående retning ved Aarhus N.

Vejdirektoratet skriver på trafikinfo.dk:

“E45 fra Horsens mod Randers mellem <47> Tilst og <46> Aarhus Nord

Uheld, Spor spærret

Højre spor spærret.
Politi og redning er på stedet.”

P4 Trafik skriver på X (det tidligere Twitter):

“Uheld på E45 mellem 47 Tilst og Aarhus Nord. Uheldet spærrer det højre spor, og politi og redning er på vej. Voksende kø på strækningen.”

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce