Uheld spærrer dele af motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Færdselsuheld på Motorring 3 spærrer dele af motorvejen

Brandvæsenet er søndag eftermiddag omkring klokken 14.00 til stede på Motorring 3, hvor der er sket et mindre færdselsuheld.

Uheldet er sket mellem Brøndby og Avedøre i sydgående retning.

Under oprydningsarbejdet på stedet har beredskabet afspærret det ene spor, så der nu kun er et farbart.

Vejdirektoratet oplyser, at man tidligst forventer fuld genåbning af vejen klokken 15.15.

Uheldet har ikke givet anledning til trafikale problemer

Annonce
Annonce