Udrykning til lejlighed efter alarmopkald

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lægebil og ambulance er netop rykket ud efter alarmopkald fra en lejlighed

Nordsjællands Politi er tirsdag aften ved 19-tiden til stede sammen med brandvæsenet og ambulancetjenesten på Banetorvet i Allerød.

Her er beredskabet rykket ud efter meldinger om brand i en lejlighed.

Branden er tilsyneladende brudt ud, efter der er gået ild i en frituregryde i køkkenet.

Det oplyser Presse-fotos.dks udsendte, der har været i kontakt med brandvæsenet.

(Artiklen fortsætter under billedet)

En brandslange er trukket ind i boligen

Situationen kunne kort efter beredskabets ankomst til stedet meldes under kontrol, efter en brandslange var trukket ind i den pågældende lejlighed.

En ambulance og en lægebil deltog i udrykningen, men der er ikke umiddelbart meldinger om personskade.

Branden blev slukket, før den fik fat i større dele af ejendommen.

Annonce
Annonce