Udrykning til ældrecenter i Brøndby

Brandvæsenet holder her ved ældrecenteret
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet rykker ud til brandalarm i Brøndby

Hovedstadens Beredskab er fredag eftermiddag omkring klokken 15.30 rykket ud til et ældrecenter på Glentemosen i Brøndby.

Her rykkede brandvæsenet ud i flere køretøjer, efter en automatisk brandalarm var aktiveret på stedet.

Ved adressen kunne beredskabet dog ikke finde tegn på brand og vendte hjem til stationen igen.

Presse-fotos.dk er ikke bekendt med, hvorfor brandalarmen aktiverede i første omgang.

Annonce
Annonce
Annonce