Udrykning på Vestegnen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mindst tre udrykningskøretøjer er netop kørt ud til en bilbrand i Høje-Taastrup

Københavns Vestegns Politi er sammen med brandvæsenet fredag aften hastet ud til Magdavænget i Høje-Taastrup, hvor der er meldinger om brand i en bil.

Ved ankomst til stedet kunne det konstateres, at der var tale om brand i en mørk personbil.

Situationen kom dog hurtigt under kontrol, og branden blev slukket.

Bilen fik store skader på toppen, men udbrændte ikke helt.

Der er ikke meldinger om, at nogen personer skal være kommet til skade.

SE OGSÅ: KVINDE DRÆBT I VOLDSOMT FRONTALSAMMENSTØD

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce