Tysk ubåd tilbage i Frederikshavn Havn

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Den tyske ubåd, som tidligere i dag sejlede rundt omkring Frederikshavn Havn, har atter lagt til kaj onsdag aften.

Ubåden, som ifølge hjemmesiden marinetraffic.com bærer navnet ‘TKMS Submarine 01’, er en tysk militær ubåd.

Hvad ubåden laver i Danmark vides ikke.

Det har onsdag aften ikke været muligt at få et svar fra Forsvarskommandoen.

Annonce
Annonce