Tusindvis demonstrerer i Danmarks gader mod krigen i Ukraine

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag er tusindvis af danskere gået på gaden for at demonstrere mod krigen i Ukraine.

Det ukrainske flag var blandt andet blevet hejst på Axeltorv i Kolding samt i Silkeborg og i Ikast, hvor der blev holdt taler, tændt fakler og sunget sange for at udtrykke støtte til ukrainerne.

Kolding.
Kolding.
Kolding.
Kolding.
Silkeborg.
Silkeborg.
Silkeborg.
Silkeborg.
Silkeborg.
Ikast.
Ikast.
Ikast.
Ikast.
Ikast.
Ikast.

Annonce
Annonce