Tusinder ramt af stort strømsvigt

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen
Arkivfoto

Mandag eftermiddag er op mod 3.00 husstande blevet ramt af strømsvigt omkring Nørrebro og Nordvestkvarteret.

Det oplyser el-udbyderen Radius.

Der er tale om en teknisk fejl, og der arbejdes på at få det løst, forklarer den presseansvarlige hos Radius til bt.

LIGE NU LÆSER ANDRE: VILLE INDSMUGLE OTTE KG KOKAIN OG FEM PISTOLER TIL DANMARK: HAN FÅR 12 ÅRS FÆNGSEL

Strømmen er gået omkring klokken 13.40 og forventes at være tilbage klokke 16.

Annonce
Annonce