Turistbus i brand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Frederiksundsvej fra Frederiksund mod Ølstykke, er mandag morgen helt spærret, efter at en turistbus skulle være brudt i brand.
Brandvæsenet er fremme på stedet med flere køretøjer og det er endnu uvist, hvornår vejen atter åbner op igen.

Annonce
Annonce
Annonce