Trafikulykke på motorvejen

Her ses en bugseringsvogn fra Falck og to køretøjer, som er trukket ud til siden.
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag aften er to køretøjer involveret i et trafikuheld på E45 fra Aarhus mod Vejle.

På E45 bliver der kørt stærkt.

I farten er der torsdag aften sket et uheld mellem <55> Horsens N og <56a> Horsens V i sydgående retning.

En bugseringsvogn fra Falck ankommer til stedet og højre spor er spærret i sydgående.

Der er ingen meldinger om tilskadekomne.

(Artiklen fortsætter efter billedet)

P4 Trafik melder på X, at der kan komme kødannelse på grund af uheldet:

Annonce
Annonce
Annonce