Tog afsporet ved Horsens – togbusser indsat på strækningen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et tog er lørdag aften blevet afsporet mellem Horsens og Skanderborg.

Togbusser er indsat på strækningen, og Banedanmark er igang med undersøgelser på stedet, for at finde årsagen.

Annonce
Annonce