To biler kører i grøften grundet glatføre

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag morgen er to biler kørt i grøften på Rute 26 mellem Ræhr og Nors.

De snebelagte veje, som præger dele af landet, har ført til en række uheld, hvor førerne mister kontrollen over bilen på de glatte veje.

Annonce
Annonce
Annonce