Tilkørsel på Sydmotorvejen spærret

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag aften er tilkørsel 44 på Sydmotorvejen blevet spærret grundet et færdselsuheld.

Derfor bliver trafikken ledt fra ved afkørslen.

Annonce
Annonce