Tårnhøje flammer fra udeskur ved spejderhytte

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er torsdag aften rykket ud til Lavstrupvej i byen Tarm, der ligger i Ringkøbing-Skjern Kommune.

Her står et udeskur i flammer og brandvæsnet kæmper med at få styr på de enorme flammer, der kan ses fra kilometers afstand. Der er dog ved at komme styr på situationen, men skuret står ikke til at redde. Derfor vil der være en kontrolleret nedbrænding på stedet.

Brandvæsnet vil være til stede på adressen i noget tid endnu, men der er ingen meldinger om, at flammer eller røg skulle være til gene for naboerne.

Annonce
Annonce