Sygeplejerskerne strejker i Skejby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag morgen strejker sygeplejerskerne på Aarhus Universitetshospital i Skejby i solidaritet med sygeplejersker landet rundt.

Sygeplejerskernes nationale arbejdsnedlægning, som mandagens strejke er en del af, forekommer i hele landet i tidsrummet 7.45-8.45, og har til formål at udtrykke sygeplejerskernes utilfredshed med løn- og arbejdsvilkår.

Annonce
Annonce
Annonce