Sunket sejlskib lækker olie i Frederikssund

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et skib lækker søndag olie ud i Nordhavnen i Frederikssund, efter at det ligger sunket ved kajen.

Det satte beredskabet på noget af en opgave med at få inddæmmet olieudslippet med blandt andet flydespærringer.  

Annonce
Annonce