
Sygeplejerskerne på Helsingør Hjemmepleje strejker mandag morgen ved hovedindgangen til plejecentret.
Strejken foregår i forbindelse med sygeplejerskernes nationale arbejdsnedlæggelse, der er planlagt af Den Nationale Gruppe for Arbejdsnedlæggelser.
Strejken der foregår rundt omkring i landet mellem kl. 7.45 og 8.45, har til formål at udtrykke sygeplejerskernes utilfredshed løn- og arbejdsvilkår.

