Stor udrykning til brand i sommerhus i Sønderjylland

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er lørdag eftermiddag ankommet til Sydmarken i Toftlund, hvor de har slukket en brand i et sommerhus på stedet.

Der har været mindst fem køretøjer på stedet for at påtage sig opgaven, men der er ikke melding om, at der skulle være sket alvorlig skade på bygning eller personer i forbindelse med branden.

Mandskabet har fået styr på situationen, og kan forlade stedet indenfor kort tid.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce