Større oliespild på kørebanen efter færdselsuheld i Odense

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tidligt onsdag aften er der sket et færdselsuheld på Hvidkærvej i Odense SV. Her har der været oliespild på vejen, som brandvæsnet har været ude til.

Der er blevet hældt ‘kattegrus’ ud på vejen, så der ikke er fare for flere trafikuheld på stedet. En bil er blevet ud til siden af vejen, og der er ikke sket større personskade i forbindelse med uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce