Spild på vejen: Lastbil tabte AdBlue-tank

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Nordsjællands Brandvæsen rykkede sent torsdag eftermiddag ud, da en lastbil tabte sin AdBlue-tank på Ved Klædebo i Hørsholm.

AdBlue er en væske, der reducerer de skadelige nitrogenoxider i udstødningen fra dieselbiler.

Da tanken blev tabt, blev den utæt.

Der er ikke meldinger om, at der skulle være noget farligt i situationen.

Annonce
Annonce
Annonce