Solouheld ved Grenaa søndag aften

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sent søndag aften er der sket et solouheld i rundkørslen på rute 16 ved Grenaa. 

Føren af bilen mistede kontrollen over køretøjet og ramte et skilt i rundkørslen. Brandvæsnet var hurtigt fremme på stedet hvor oprydningsarbejdet hurtigt gik i gang.

Annonce
Annonce
Annonce