Solouheld: Fem måneder gammel baby i bilen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bilist kørte fredag formiddag galt på Kongevejen i Videbæk. Ved ulykken væltede bilen rundt og røg ind i et buskads langs vejen.

Under bilen var føreren og førerens fem måneder gamle baby til stede i bilen. De bliver lige nu undersøgt på hospitalet.

Bilen står stadig på ulykkesstedet.

Annonce
Annonce
Annonce