Solo-uheld: For meget vand på motorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er søndag eftermiddag sket et færdselsuheld på Midtjyske Motorvej mellem Give og Brande.

“Der er tale om en mand, der havde et solo-uheld på grund af vand på vejbanen – det såkaldte aquaplanning,” siger vagtchef Jesper Brian Jensen, Sydøstjyllands Politi, til presse-fotos.dk

Vagtchefen tilføjer, at ingen er kommet noget til i forbindelse med uheldet. Trafikken forløber også normalt i området.

Annonce
Annonce