Sandbunke på motorvej: Spor er spærret!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et spor er mandag ved middagstid spærret på Motorringvejen mellem Gladsaxe og Buddinge, fordi en lastbil har tabt sand på vejen. Det giver kraftig kø.

Vejdirektoratet skriver på trafikinfo.dk:

“E47 fra Avedøre mod Lyngby mellem Gladsaxe og <19> Buddinge. Sandbunke. Tabt gods, Spor spærret, Kun 1 farbart spor.”


Annonce
Annonce
Annonce