Rønne: Nytårsparole på brandstationen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag er der nytårsparole på Falck i Rønne.

På billederne er de aktive brandfolk på brandstationen Ved Lunden og medlemmer af brandmandsforeningen samt en masse brandbiler, som bliver brugt til arbejdet i området.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce