Røglugt i opgang i Gladsaxe

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet et onsdag aften fremme på Solnavej i Gladsaxe, hvor nogle beboere har observeret en røglugt i lejligheden samt opgangen.
Efter en grundig gennemgang af stedet, kunne brandvæsnet returnere til stationen.

Annonce
Annonce
Annonce