Røg i sengen: Endte på hospitalet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En person måtte køres på hospitalet efter mandag aften at have startet en mindre brand i sin seng i en lejlighed på Hedemarksvænge i Albertslund.

Branden blev slukket hurtigt, men personen havde fået så meget røg, at det var nødvendigt for ambulancen at køre på hospitalet.

Personen havde røget i sengen.

Annonce
Annonce
Annonce