Redningsmandskab spærrer spor efter uheld på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tirsdag eftermiddag er beredskabet og ambulancereddere rykket ud til et uheld på E47 fra Avedøre mod Lyngby mellem <21> Frederikssundsvej og <20> Gladsaxe.

Derfor er det ene spor blevet spærret, mens de involverede parter bliver tilset på stedet.

Det forventes, at der er ryddet cirka klokken 15.15, oplyser Vejdirektoratet.

Annonce
Annonce
Annonce