Redningsmandskab massivt til stede: Bil kørt i vandet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er ambulancer, brandkøretøjer og politi rykket ud til Fanø, hvor de har fået melding om, at en bil er kørt i vandet.

Derfor arbejder redningsmandskabet på at få et overblik over situationen, så personer, der eventuelt skulle være i bilen, kan reddes op.

LIGE NU LÆSER ANDRE: FÆRDSELSUHELD I KOLDING: AMBULANCE ANKOMMET TIL STEDET

Det er endnu uvist, om der er nogen personer i bilen, ligesom det heller ikke vides, hvordan bilen er havnet så langt ude i vandet.

Opdateres…

Annonce
Annonce
Annonce