Redningsmandskab haster til boligkvarter på Vestegnen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag aften er politiet, brandvæsnet, lægebilen og ambulance ankommet til Brøndby Nordvej i Brøndby, hvor de er massivt til stede.

Både betjente og beredskabet er i gang med at arbejde i området, hvor man også har været inde i en af bygningerne i boligkvarteret.

Det er endnu ikke oplyst, hvad der er sket på stedet, da Københavns Vestegns Politi ikke er vendt tilbage på gentagende henvendelser til politikredsen.

Presse-fotos.dk følger sagen…

Annonce
Annonce