Redningshelikopter ved Esbjerg Havn

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Ingen fare på færde da Forsvaret tirsdag holdt øvelse i Esbjerg

Tirsdag middag har Forsvarets Joint Rescue Coordination Center (JRCC) holdt øvelse i vandet ved Esbjerg Havn og Fanø.

Her øvede beredskabet sig med blandt andet en redningshelikopter og en båd fra Kystredningstjenesten, hvor personer blev firet ned fra.

‘Mange nysgerrige borgere står og ser på ved kanten til vandet,’ fortæller Presse-fotos.dks udsendte.

Presse-fotos.dk er ikke nærmere bekendt med, hvad der bliver trænet i vandet, eller hvor længe øvelsen varer.

SE OGSÅ: EFTERFORSKER: MULIGE SPOR FRA EMILIE MENG KAN FINDES I BILEN

Annonce
Annonce
Annonce