Redningsaktion i København: Mand fundet i vandet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag formiddag er politiet, beredskabet og ambulancereddere kørt til en redningsaktion, da de har fået melding om, at en person er faldet i vandet.

Beredskabet og ambulanceredderne er i gang med at redde manden op, som er faldet i vandet i Frederiksholms Kanal, fortæller vagtchefen ved Københavns Politi.

(Artiklen fortsætter under billedet)

“Vi er ude på stedet, hvor en person er blevet fundet i vandet, men jeg kan ikke sige meget lige, da vi ikke ikke har alle oplysninger vedrørende omstændighederne”, fortæller vagtchefen.

Redningsmandskabet har været på stedet i længere tid og de er ikke færdige på stedet.

Vagtchefen kan ikke komme med oplysninger om mandens tilstand.

Presse-fotos.dk følger sagen…

Annonce
Annonce