Politiet rykker ud til slagsmål: Ambulance ankommet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til lørdag er politiet rykket talstærkt ud til Åboulevarden i Aarhus Centrum, hvor der er kommet melding om et slagsmål.

Det fortæller presse-fotos.dks udsendte på stedet.

(Artiklen fortsætter under billedet)

UNG DRENG OG MOR KØRER I GRØFTEN: BIL ENDT PÅ TAGET

Politiet ankom til festgaden og fik stoppet slagsmålet. En ambulance var også på stedet, men det er endnu ikke oplyst, om der har været tale om personskade.

Annonce
Annonce