Person påkørt af tog i København

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En person er fredag aften blevet påkørt af et tog på Carlsberg Station i København.

Politi og redning er talstærkt fremme på stedet og en person er af politiet blevet lagt i håndjern og anholdt.
Om personen har noget med ulykken at gøre, meldes der ikke noget om.

Annonce
Annonce