Person ført ud på båre fra værtshus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En person er fredag aften blevet båret ud af et værtshus.

Tidligt fredag aften rykkede både politi og ambulance ud til Post Pubben i Ballerup.

En akutlægebil og ambulance var at se på stedet.

(Artiklen fortsætter efter billedet)

Politiet talte med flere tilstedeværende ved Post Pubben i Ballerup.

Politiet var i samtale med flere tilstedeværende på adressen.

Presse-fotos.dk har i løbet af fredag forsøgt at komme i kontakt med Københavns Vestegns Politi – desværre uden held.

Så snart nye oplysninger om hændelsen haves, opdateres historien.

LÆS OGSÅ:

Passager tager fat om halsen på kontrollør

To biler drøner sammen i kryds

Annonce
Annonce