Person død efter påkørsel af tog

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En person er død, efter at være blevet påkørt af toget ved Vejle Station mandag morgen.

Det oplyser Sydøstjyllands Politi til B.T.

Vagtchef ved Sydøstjyllands Politi, Torben Wind, siger til B.T, at der sandsynligvis er tale om en ulykkelig hændelse.

Togene kører igen som normalvis til og fra Vejle Station.

Annonce
Annonce