Person afgået ved døden efter personpåkørsel på Fuglebakken station

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En person er søndag morgen blevet påkørt af et tog på Fuglebakken station på Frederiksberg.

Redningsmandskab er på stedet og togtrafikken er indstillet i retning mod Hellerup.
Personen afgik ved påkørslen ved døden.

Annonce
Annonce