Pas på! Mand går på motorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag formiddag har Vejdirektoratet udsendt en varsel til bilisterne, der kommer kørende fra Vejle mod Skærup mellem <60> Vejle N og Vejlefjordbroen.

“Kør forsigtigt. Person set gående i nødsporet”, skriver Vejdirektoratet på hjemmesiden.

Politiet er informeret om den gående mand og er på vej ud til stedet for at få manden i sikkerhed.

Annonce
Annonce