Pas på! Folk går på kørebanen på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag eftermiddag skal bilisterne på motorvejen være ekstra opmærksomme, da en lastbil har tabt gods på kørebanen.

Bilister på strækningen fortæller til Presse-fotos.dk, at lastbilchaufføren og en anden person er i gang set gående på kørebanen.

Der er endnu ikke blevet sikret på stedet og derfor opfordres bilisterne til at forsigtige.

Annonce
Annonce
Annonce