Opdagede ikke at der var ild i bil

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En kvindelig bilist havde sent lørdag aften ikke opdaget at der var gået ild i hendes bil under kørslen i Maribo, så hun kørte hjem og ind på gårdspladsen ved hendes hus og hvorefter at bilen begyndte at brande voldsommere.

Brandvæsenet var hurtigt fremme på stedet, hvor branden blev slukket.

Annonce
Annonce