Olieudslip i havn på Bornholm

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag eftermiddag er Bornholms Brandvæsen kaldt ud til et olieudslip i Svaneke havn på Bornholm.

Der skulle angiveligt ligge oliefilm i overfladen på vandet i havnen.

Årsagen til udslippet kendes ikke.

Annonce
Annonce
Annonce